12:44 1400/09/01
 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش ترافیکی طرح زمستانه پلیس راهور و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز با بیش از ۶۱ هزار نیرو در سراسر کشور آغاز شد، گفت:‌ اجرای این طرح تا ۲۰ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت و همکارانم در پلیس راهور و همچنین عوامل دیگر دستگاه‌ها با حضور در نقاط مختلف جاده‌ها و به خصوص نقاط کوهستانی و گردنه‌های برفی، آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا امسال کمترین میزان تصادفات و تلفات رانندگی را داشته باشیم، گفت:‌ تحقق این موضوع یکی از اهداف ما است.

وی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حل مشکل ترافیک از شیوه‌های علمی گفت:‌ برای این موضوع باید دستگاه‌های دیگر نیز حضور کامل داشته باشند. یکی از این دستگاه‌ها ، شهرداری تهران است که وظایف بسیاری را بر عهده دارد و البته اقداماتی نیز از سوی این دستگاه در حال انجام است.

امیدوارم با مجلس انقلابی وضعیت ناجا بهتر شود

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسشی درباره جزئیات دیدارش با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار درباره قوانینی که نیاز به بازنگری دارد و در اجرای مأموریت‌ها و عملیات‌های پلیس موثر است، صحبت کردیم. همچنین درباره بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم نیز صحبت شد. من امیدوارم که با حضور مجلس انقلابی وضعیت ناجا بهتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره افزایش مبلغ جرایم رانندگی نیز صحبتی مطرح شد، گفت: در این خصوص هیچ صحبتی مطرح نشده است.

اشتری درباره احتمال جریمه اشتباهی خودروها به دلیل منع تردد شبانه در یکی،‌ دو شب اخیر نیز گفت:‌ طرح منع تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شد با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد. از این رو هیچ خودرویی از روز شنبه به این سو به دلیل رعایت نکردن مصوبه منع تردد شبانه جریمه نخواهد شد و اگر جریمه شود اعلام کرده‌ایم که حتما باید این جریمه حذف شود.

فرمانده ناجا درباره تأمین تجهیزات و لباس مأموران پلیس برای طرح زمستانه نیز گفت: ‌در رابطه با این موضوع پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

 

مطالب پیشنهادی