10:48 1400/02/13

پای هواداران خشمگین منچستر یونایتد به ورزشگاه الدترافورد نیز باز شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که هواداران منچستریونایتد دل خوشی از مالکان آمریکایی باشگاه یا همان گلیزرها ندارند. سیاست‌های آنها هرگز مطابق میل هواداران نیست و همیشه عملکرد گلیزرها مورد انتقاد قرار گرفته است.

بعد از مطرح شدن قضیه سوپرلیگ و اعلام آمادگی منچستر یونایتد برای حضور در این تورنومنت دوباره خشم هواداران منچستریونایتد نسبت به مالکان آمریکایی باشگاه به اوج خود رسید اما نهایتاً ترکش این مسئله گریبان اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه، را گرفت و او اعلام کرد در پایان سال 2021 از یونایتد جدا خواهد شد.

طی روزهای گذشته هواداران منچستر یونایتد با ترتیب دادن یک تجمع نسبتاً بزرگ و داشتن پلاکاردهایی در دست خواهان خروج گلیزرها از باشگاه شدند. این اما پایان کار نبود و در جریان دیدار هفته پیش منچستریونایتد برابر لیدز، هواداران شیاطین سرخ به شکلی جالب باز هم علیه مالکان آمریکایی باشگاه اقدام کردند؛ جایی که آنها با نقش بستن شعار "دو بیلیون یورو دزدی...گلیزرز اوت" بر فراز آسمان یک بار دیگر خواسته بزرگ خود را به همه نشان دادند.

 

اما امروز ماجرای اعتراض هواداران منچستریونایتد به گلیزرها وارد فاز جدیدی شد چراکه آن ها در کنار هواداران لیورپول که خودشان نیز دلخوشی از مالکان آمریکایی باشگاه شان ندارند در اطراف اولدترافورد تجمع اعتراضی 10 هزار نفری را تشکیل دادند. در واقع یونایتدی ها می خواهند که مالکان آمریکایی هر چه سریعتر این باشگاه را ترک کنند.

 

این اما پایان کار نبوده و پای هواداران خشمگین منچستریونایتد به ورزشگاه نیز باز شد و اعتراض آنها منجر به حضورشان در چمن الدترافورد گردید؛ موضوعی که در آستانه بازی امشب این تیم برابر لیورپول به یک نگرانی بزرگ برای مسئولان برگزاری مسابقه تبدیل شده است.

 

همچنین هواداران منچستریونایتد که توسط پلیس به خارج از ورزشگاه الدترافورد فرستاده شده بودند مجددا وارد ورزشگاه شدند!
شماری از هواداران خشمگین منچستریونایتد هم در برابر هتل محل اقامت دو تیم حضور دارند و مانع از حرکت اتوبوس ها شده‌اند؛ در واقع شرایط طوری رقم خورده که شایعاتی پیرامون امکان لغو بازی امشب منچستر یونایتد و لیورپول وجود دارد.

مطالب پیشنهادی