7:47 1401/04/22

 به گزارش مفتاح و به نقل از  پایگاه خبری وزرت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اخبار کذب برخی رسانه ها در خصوص هک شدن سامانه ملی املاک و اسکان کشور در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی سامانه ملی املاک و اسکان کشور در حال فعالیت بوده و هیچ‌گونه مشکلی در ورود و ثبت اطلاعات توسط ساکنان و مالکان املاک مسکونی در سامانه وجود ندارد. 

 

وی ضمن تکذیب موضوع هک شدن سامانه مذکور، از مردم عزیز استان اصفهان خواست تا اطلاعات سکونتی و مالکیتی خود را در سامانه ملی املاک و اسکان کشور مشاهده، به‌روزرسانی و یا تکمیل کنند. 

 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت راه و شهرسازی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، سامانه ملی املاک و اسکان کشور اطلاعات اقامتی و مالکیتی هموطنان را با رعایت کلیه جوانب امنیتی نگهداری می‌کند. 

اخبار بیشتر

رضایت مردم  از اجرای طرح های بارآفرینی شهری گام اول است

نهضت ملی مسکن در اصفهان ثبت نام جدید ندارد

وی خاطرنشان کرد: این اطلاعات بر اساس بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور در چهارم تیرماه ۱۴۰۱ مبنای ارائه خدمات دولت قرار می‌گیرد. 

کحال‌زاده تاکید کرد: هم استانی هایی که تاکنون اطلاعات مالکیت و سکونت خود را در سامانه (https://amlak.mrud.ir/) ثبت نکرده اند، در اسرع وقت با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور نسبت به مشاهده و به‌روزرسانی یا تکمیل اطلاعات مذکور اقدام کنند. 

مطالب پیشنهادی