12:17 1401/05/21

با حکم احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف: سرپرست کمیته استعدادیابی انجمن مینی گلف کشور منصوب شد

با حکم احمدرضا دلیران فیروز رئیس و بنابر پیشنهاد هستی جعفری دبیر انجمن مینی گلف، الهه صمدی قهفرخی به عنوان سرپرست کمیته استعدادیابی انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

الهه صمدی قهفرخی متولد 1372 در شهرکرد و دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی است.

صمدی قهفرخی عنوان عضو کمیته استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران، مسئول آموزش و رئیس کمیته استعدادیابی هیات گلف استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود دارد. 

به کارگیری مربیان متخصص سایر استان ها و عدم تمرکز انتصابات و فعالیت های انجمن مینی گلف ایران در تهران از رویکردهای اصلی انجمن مینی گلف در دوره مدیریت فعلی بوده است.

محمدعلی قاسمی از استان همدان به عنوان سرپرست کمیته آموزش، دکتر آوا بهروزیان از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر کمیته آموزش، حسین شاهیوندی از استان لرستان به عنوان دبیر کمیته استعدادیابی، سارا قربانی از استان یزد، فاطمه طی پور از استان خوزستان، فرشته فروتن از استان اصفهان، خاطره ملایی پلی از استان هرمزگان، محمد قدمی از استان مازندران و آریا قهرمانی از استان همدان به عنوان اعضای کمیته استعدادیابی، سمیه فرجی وندائی از استان آذربایجان غربی، الهام محمدی از استان قم و نیلوفر عظیم زاده از استان مازندران به عضو کمیته مسابقات، علی فیاض از استان همدان، نرجس جعفری از استان قم و جمال غنم پرور جلالی از استان گیلان به عنوان اعضای کمیته آموزش، ایمان ریاحی سامانی از استان اصفهان و سارا الماسی از استان همدان به عنوان عضو کمیته همگانی و ... از انتصابات انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران به جهت استفاده از نیروهای متخصص سایر استان های کشور در کمیته های مسابقات، آموزش، استعدادیابی و همگانی انجمن مینی گلف ایران است.

لازم به ذکر است پیش از این سرپرستی کمیته استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران بر عهده لیلا سربازی سرمربی تیم ملی گلف بانوان زیر 18 سال کشور و دبیر هیات گلف استان تهران بود.

مطالب مرتبط:

دبیر کمیته مسابقات انجمن مینی گلف ایران منصوب شد

مطالب پیشنهادی