15:58 1401/10/11

به گزارش مفتاح، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، شهادت شهید سرافراز مدافع امنیت محسن رضائی که در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب آنان را در دستیابی به هدف شوم "شرارت و تداوم بخشی نا آرامی های اخیر" ناکام گذارد را به خانواده محترم شهید رضائی، مردم شریف و قدرشناس استان اصفهان و همرزمان آن شهید مظلوم تبریک و تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا - سوره احزاب، آیه ۲۳»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «[این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیّت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند. ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
بار دیگر سربازی تربیت یافته در مکتب ولایت و شهادت که از اوان نوجوانی، مخلصانه و با تمام وجود در راستای ایفای تکالیف و رسالت عظیم پاسداری، عمر پربرکت خویش را در مسیر پرافتخار دفاع از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب و اسلام عزیز و دفاع از امنیّت و آرامش جامعه و ایران سرافراز اسلامی سپری نموده بود، در مقابله با آشوبگری‌های مسلحانه و اقدامات جنایتکارانه اشرار وابسته به منافقین و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و بدخواهان ملّت سربلند ایران اسلامی، به همرزمان شهید خویش پیوست.
امروز شاهدیم که صف‌بندی و حرکت مذبوحانه جبهه استکبار و سیلی‌خوردگان از انقلاب ملّت بزرگ ایران، علیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی، صریح‌تر و خصمانه‌تر از گذشته شده و پس از بی‌اثر شدن تهدیدات نظامی صراحتاً از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه کانونی جبهه مقاومت که توانسته است مقتدرانه ضمن حفظ و تأمین امنیت و استقلال نظام، اهداف بزرگ خود را در منطقه به پیش برد و سناریوهای شیطانی نظام سلطه را خنثی نماید، از طریق جنگ نرم و تشدید تهدیدات امنیتی با بهره‌گیری از عوامل نفوذی و عناصر فریب خورده داخلی سخن به میان آورده، برای تحقق آن تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار شهید سرافراز محسن رضائی به حضور همسر و فرزندان محترم، خاندان معظم رضائی، مردم بابصیرت و غیرتمند استان‌ اصفهان و رزمندگان و بسیجیان عزیز، از درگاه پروردگار متعال برای آن شهید عزیز علوّ درجات، مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم و همرزمان ایشان صبر و اجر عظیم و توفیق ادامه سیره نورانی شهداء در پاسداری از اسلام عزیز و دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را مسئلت می نمایم.
بی تردید جامعه اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی، هم افزایی و اراده راسخ و خلل ناپذیر؛ اشراف اطلاعاتی بر تحرکات دشمنان را تعمیق و با هوشمندی و قاطعیت توطئه ها و نقشه های شیطانی آنان را خنثی و با صیانت از امنیت و آرامش ملی، پیش روندگی به سمت آرمان های والای انقلاب را تضمین خواهند کرد.

شهادت مدافع امنیت در اغتشاشات شب گذشته سمیرم

مطالب پیشنهادی