به گزارش مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران، مهرداد کابلی نائب رئیس انجمن مینی گلف و رئیس هیات گلف استان اردبیل، گزارشی از عملکرد این انجمن در چند ماه گذشته ارائه و از برنامه آتی انجمن و شرایط کنونی مینی گلف خبر داد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به هماهنگی های انجام شده با فدراسیون جهانی مینی گلف و موافقت احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف کشور، قرار است مسابقاتی را برای بدست اوردن رنکینگ کشور در رشته ی ورزشی مینی گلف برگزار کرده که سه دوره قبلی آن در زمین مینی گلف انقلاب تهران انجام شده و دور چهارم آن در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز در مجموعه مینی گلف بتن اردبیل که تنها زمین استاندار در ایران هست ، انجام خواهد شد.
این مسابقات در اولین پنجشنبه و جمعه آبانماه امسال طبق برنامه ریزی انجام شده و با توپها و پاتر مخصوص مینی گلف که تولید خود انجمن مینی گلف و در داخل ایران بوده ، برگزار خواهد شد.
این مسابقات در اپلیکیشنی که از فدراسیون جهانی دریافت شده بارگزاری میشود و آنها میتوانند مسابقات ، نتایج ، رنکینگ و روند کار را دیده و دریافت کنند و برنامه مسابقات با توجه به اپلیکیشن ارسالی از طرف فدراسیون جهانی مینی گلف انجام میشود و تمام قرعه کشی ها ، اعلام نتایج و آمارهایی ک لازم است را میتوانیم از طریق این اپلیکیشن اعلام کنیم.
باتوجه به اینکه زمین اردبیل بتن و استاندارد است امتیاز مسابقه آن ۳۰۰ امتیاز است ، همچنین امتیاز مسابقه در زمین انقلاب تهران ۱۰۰ ، امتیاز مسابقات در زمینهای ادونچری که در شهرستانهای دیگر وجود دارد ۲۰۰ و امتیاز مسابقه در زمین بتن و استاندارد کرمان نیز ۳۰۰ امتیاز میباشد.
اولین دوره مسابقات زمین بتن در ایران در اردبیل خواهد بود و دوره دوم آن در یکی از شهرستانها یا تهران بوده و دور سوم آن نیز در کرمان انجام خواهد شد.
هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات بدست آوردن رنکینگ بازیکنان مینی گلف باز کل کشور بوده و اعزام به مسابقات جهانی مینی گلف از روی این رنکینگ که در فدراسیون جهانی مینی گلف و انجمن مینی گلف ج.ا.ا ثبت خواهد شد، انجام میگیرد.

-- مکان ، زمان و شرایط برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری زمین مینی گلف بتن :

مکان : دهکده سنگی اردبیل
زمان : ۵ و ۶ آبانماه ۱۴۰۱
هزینه شرکت در مسابقات : ۲۰۰هزار تومان
این مسابقات با پاتر و توپهای مخصوص مینی گلف انجام میشود.
مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی آزاد صورت میگیرد.
مسابقات با قوانین فدراسیون جهانی و قوانین محلی مجموعه دهکده سنگی برگزار میشود.

مطالب پیشنهادی