8:38 1401/07/06

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام برگزاری این رویداد در مهر ماه، بیان داشت: رویدادکارآفرینی و نوآوری با محوریت مشاغل نوین، دورکار، آزادکار و موضوع آزاد برگزار می شود.

احمد رضایی با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش ایده های کارآفرینانه، نقش موثری در ورود مددجویان به فضای مشاغل نوآورانه دارد، ادامه داد: برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی استانی و منطقه ای برای آشنایی افراد تحت حمایت با اصول کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در برنامه های این حوزه قرار دارد.

وی به اهداف برگزاری این رویداد اشاره داشت و افزود: ارائه مطالب آموزشی مرتبط با حوزه کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه برای مددجویان این نهاد از اهداف رویداد کارآفرینی و نوآوری می باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر پرداخت سرمایه راه اندازی و یا گسترش به ایده ها و طرح های موفق در این رویداد، گفت: مددجویان، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، فارغ التحصیلان، افراد صاحب ایده، مخترعین و افراد مستعد اشتغال و کارآفرینی، می توانند با ورود به لینکhttps://reg.jdisf.ac.ir/se34/  تا 15 مهرماه آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

مطالب پیشنهادی