7:34 1401/11/10

به گزارش مفتاح، ناصر چاووشی  با بیان اینکه، اهمیت کار روابط عمومی همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.

 وی افزود: در حال حاضر جامعه ما درگیر جنگ ترکیبی و جنگ شناختى شده و کاهش سرمایه های اجتماعی موجب شده که مردم از رسانه های داخلی و صداو سیما کمتر استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: آنچه که به افکار عمومی تزریق می شود اغلب اخبار فساد و اطلاعات نادرست است این در حالی است که سازمانها و دستگاههای اجرایی فعالیت های بسیار زیادی دارند و خدمات زیادی را به مردم ارائه می کنند.

چاووشی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی امروز با وظایف روابط عمومی در پنج سال قبل نه از لحاظ اهمیت بلکه از لحاظ سختی کار متفاوت شده است اظهار داشت:امروزه روابط عمومی ها باید هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیت‌ها را منعکس کند.

وی در ادامه گفت :  سوژه روابط عمومی ها باید ارائه  فعالیت ها و عملکرد های سازمان باشد  و مراقب باشند محدود به مطرح کردن مدیر سازمان نشوند چرا که این موضوع یک خطای استراتژیک در حرفه روابط عمومی است.

چاووشی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت رفاه درخواست کرد تا سفیر و شریک اجتماعی بهزیستی در شناخت مردم نسبت به فعالیت‌های این دستگاه حمایتی اجتماعی باشند.

در ادامه این جلسه شاهین حدادی پور رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های  دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان اظهار داشت: ارائه خدمات به جامعه مخاطب به عنوان  عضوی از زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار بسیار سختی است و و روابط عمومی ها می توانند نقش بسیار مؤثری در کاهش فشار کاری برای کارکنان ایفا کنند.

وی هچنین گفت: امیدواریم با  هماهنگی  اعضای حاضر و استفاده از ظرفیت موجود در دستگاههای زیر مجموعه وزارتخانه بتوانیم گام موثری در ارائه خدمات مختلف از جمله آموزش و سلامت به همکاران برداریم.

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز به میزبانی بهزیستی استان اصفهان برگزار  شد. 

 

مطالب پیشنهادی