7:28 1401/09/05

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد: رفع تصرف ۹۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی خوانسار در استان اصفهان

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، سرهنگ امیرسعید باقری، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، در کمتر از یک هفته اخیر یک مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی ملی در شهرستان خوانسار اجرایی شد.  

وی افزود: در پی دست درازی متصرفان به زمین ملی در این شهرستان، با اقدامات معاونت املاک و حقوقی و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار پرونده قضایی تشکیل و رای قضایی له دولت اخذ شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اذعان داشت: پس از ارسال حکم قضایی به این یگان، با  تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و همکاری کلانتری مربوطه این زمین ملی رفع تصرف کامل شد.  

وی گفت: با اجرای این حکم ۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع از زمین های ملی و دولتی شهرستان خوانسار رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد.  

سرهنگ باقری با بیان اینکه ارزش این زمین رفع تصرف شده ۱۴۱ میلیارد ریال بوده است خاطرنشان کرد: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت.  

اخبار بیشتر
 
 

مطالب پیشنهادی