15:42 1401/09/06

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: رفع بیش از ۱۸ هزار سد معبر در شهر اصفهان

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌الله ابوطالبی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در هشت‌ماهه ابتدای امسال، اظهار کرد: در این مدت، برای رفع و پیشگیری از تخلفات سد معبر، ۲۰ هزار و ۶۶۵ تذکر و ۵۰۷۳ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۱۸ هزار و ۳۹۶ متصدی صنف انجام شده است.

او ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، تعداد ۴۱۳۳ اخطاریه صادر و ۱۳۲۶ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هشت‌ماهه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر، ۶۸۱ اخطاریه صادر و ۱۸۶ خودروی فرسوده رهاشده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت، ۶۴۰ دست‌فروش و ۲۹۶ نفر متکدی ساماندهی شدند.

او با بیان اینکه در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۸۴ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت، از افزایش طبقات ۱۱۵۲ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۲۶۴۵ ساختمان، تبدیل وضعیت ۸۲۲ ساختمان و فعالیت ۱۰ هزار و ۳۲۹ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر با مصالح و نخاله ساختمانی، اظهار کرد: در این زمینه ۱۰ هزار و ۱۲۸ مورد اخطاریه صادر و ۸۶۵ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

به گفته او، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۲۸ رأی اجرا شده و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۴۷۲ رأی اجرا شده است.

 

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هشت‌ماهه سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۱۳۳۵ رأی اجرا شده است.

 

مطالب پیشنهادی