به گزارش خبرنگار مفتاح،  فرماندهی انتظامی استان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مهمترین کار پیش روی نیروی انتظامی  را تامین امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس عنوان کرد. 

وی به تشکیل قرارگاه تامین نظم و امنیت انتخابات در فرماندهی انتطامی استان اشاره و گفت: برنامه ریزی جامع و کاملی برای تامین نطم و امنیت انتخابات انجام گرفته است. 

معصوم بیگی از برنامه ریزی لازم برای تامین امنیت و نظم مرحله قبل انتخابات روز انتخابات و بعد از انتخابات خبر داد و افزود: تعداد شعب مشخص شده است و نیروهایی که باید در صندوق ها حضور داشته باشند مشخص شده اند.

وی خطاب به نامزدها گفت: تاکید می کنم رعایت قانون و مقررات در فرایند انتخابات به طور کامل انجام شود. در موضوع تبلیغاتی،  نحوه و نوع تبلیغات قوانین را رعایت کنند و از تخریب سایر افراد جلوگیری کنند و از گفتن موضوعاتی که به امنیت و وحدت عمومی لطمه می زند جلوگیری کند. 

فرماندهی انتظامی استان راه اندازی کارناوال تبلیغاتی را طبق قانون ممنوع اعلام کرد و گفت: این قانون در قانون انتخابات آمده است. 

کارگروه فضای مجازی با محوریت نیروی انتظامی برای با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل شده است و این فضا توسط پلیس فتا کنترل می شود. 

ادامه دارد...

مطالب پیشنهادی