به گزارش مفتاح، ساعت 12 و نیم امروز ظهر انفجاری در یکی از واحدهای اقامتی نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) در قم به وقوع پیوست که برخی در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان خرابکاری یا بمب گذاری یاد کردند که صحت ندارد؛ بلکه این حادثه به دلیل انفجار کپسول گاز در یک واحد اقامتی به وقوع پیوسته است.

ساعت 12 و نیم امروز ظهر انفجاری در یکی از واحدهای اقامتی نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) در قم به وقوع پیوست که برخی در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان خرابکاری یا بمب گذاری یاد کردند که صحت ندارد؛ بلکه این حادثه به دلیل انفجار کپسول گاز در یک واحد اقامتی به وقوع پیوسته است.

 یکی از شاهدان عینی به خبرنگار ما گفت که بر اثر این انفجار یک پدر و پسر مجروح شده اند و خوشبختانه هیچ کس در این حادثه جان خود را از دست نداده است.

گویا این انفجار باعث تخریب یک واحد اقامتی دو طبقه در اطراف حرم حضرت معصومه (س) شده است. طبق آنچه عنوان شده این حادثه بر اثر انفجار یک کپسول گاز در خیابان آبشار قم به وقوع پیوسته است.

در همین خصوص سخنگوی آتش نشانی استان قم اعلام کرده است که گزارش حادثه در ساعت 12 و 24 دقیقه به آتش نشانی اعلام شد که در پی آن خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

 وی تصریح کرد: این انفجاز مهیب در مراحل اولیه موجب محبوس شدن چند تن شد که تاکنون 2 پسر 10 ساله و 16 ساله زنده از زیر آوار خارج شده اند که حال عمومی این ۲ تن خوب گزارش شده است.

 علت حادثه سهل انگاری مسافر در استفاده از وسائل گازی عنوان شده است که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی مشکل خاصی غیر از تخریب این واحد اقامتی و همچنین مجروح شدن چند نفر حادث نشده است.

 لازم به ذکر است در حال حاضر 7 آمبولانس اورژانس 115 قم به محل انفجاز گاز اعزام شده اند.

منبع: تابناک

مطالب پیشنهادی