16:19 1402/02/06

معاون استاندار در شورای فرهنگ عمومی استان: دستگاه های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماع بپردازند

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاندار اصفهان، رئیس کل دادگستری استان و سایر اعضا برگزار شد، بیان کرد: همگان استان اصفهان را با تمدن و فرهنگ اصیل آن می‌شناسند.
وی با اشاره به علمای گرانقدر و شهیدان دفاع مقدس استان، ادامه داد: اصفهان همواره در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اسلامی در کشور سرآمد بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در کنار فرهنگ غنی خانوادگی، هنر و اصالتی که در استان وجود دارد آسیب‌های اجتماعی عمیقی مردم استان را تهدید می‌کند.
جان‌نثاری عنوان کرد: در شرایط فرهنگی امروز بایستی دستگاه های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماعی بپردازند تا در فتنه‌های بی‌شمار و خطرناک دشمن گرفتار نشویم و این مهم تنها با انسجام فرهنگی محقق می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر مجمع الجزایر فرهنگی را متحد و هماهنگ کنیم می‌توانیم با انسجام منظمی موضوعات فرهنگی را ساماندهی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کشور ما نیازمند «مهندسی فرهنگی» است تا موضوعات فرهنگی به یک قرارگاه منسجم تبدیل و با فرماندهی مشخص نقشه‌های دشمن آشکار و خنثی شود.
جان‌نثاری تأکید کرد: تنها با انسجام و همبستگی می‌توانیم فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی را برای نسل آینده حفظ کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مردم ما بارها در شرایط و رویدادهای مختلف از جمله ۲۲ بهمن ماه، روز قدس و ... با حضور حماسی و پرشور خود جواب دندان‌شکنی به دشمن داده‌اند لذا در برابر حضور پرشور مردم در بزنگاه‌های مختلف، وظیفه ما نگاه و توجه ویژه به موضوعات فرهنگی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: با توجه به فرهنگ غنی در استان، دشمن به خوبی می‌داند که اگر فرهنگ را در اصفهان کم‌رنگ و خدشه‌دار کند در سایر نقاط کشور با آسودگی بیشتری می‌تواند فتنه‌انگیزی کند.

مطالب پیشنهادی