14:47 1401/09/06

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهانف حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان در اين ديدار با زنده نگاه داشتن ياد و نام شهدای امنیت اصفهان ضمن ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت شهادت این شهدای عزیز از سوی رییس قوه قضاییه اظهار داشت: حسب دستور ریاست محترم قوه قضاییه جهت تجلیل از خانواده های محترم شهدای عزیز امنیت خدمت شما رسیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری بيان داشت: هنگامي كه خداوند فردي را براي شهادت برمي‌گزيند بدان معني است كه آن فرد از لحاظ معنويت و اخلاق داراي ويژگي‌هايي بوده كه او را از ديگران متمايز ‌ساخته و به همين دليل است كه بايد به شهيدان افتخار كنیم.

وي افزود: به فرموده مولاي متقيان حضرت علي (ع) علاوه بر اينكه بايد قدردان شهدا باشيم و راه ايشان را ادامه دهيم بايد براي خودمان كه از قافله شهادت جا مانده ايم حسرت بخوريم.

رييس دستگاه قضايي استان ضمن ابراز همدردي با خانواده شهيدان حميدي و چراغی بر جديت دستگاه قضا در رسیدگی هر چه سريع‌تر پرونده مسببان حمله تروريستي اصفهان تاكيد و تصريح كرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران همه متهمان اين حادثه دستگير و تحويل مراجع قضايي شده‌اند و دستگاه قضايي با جديت، سرعت و دقت اين پرونده را به سرانجام خواهد رساند و مسببان اين حادثه را به سزاي اعمال خود مي‌رساند.

جعفري در پايان خاطرنشان ساخت: به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله) اين اغتشاشات به پايان مي‌رسد و انقلاب اسلامي مسير خود را ادامه مي‌دهد و بار ديگر حسرت براندازي را بر دل دشمنان قسم‌خورده خود خواهد گذاشت و همه ما بايد با پيروي از راه و مرام شهدا، شبانه‌روز در مسير اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش نماييم.

 

مطالب پیشنهادی