16:36 1400/09/01

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدرضا میرحیدری" در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: لازم می دانم این هفته را به همه کسانی که تفکر بسیجی دارند و در خدمت نظام و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی و جهادی در سطح جامعه هستند و به همه بسیجیان که در کسوت این شجره طیبه در خدمت مردم انجام وظیفه کردند تبریک بگویم.
وی حضور در رزمایش طرح زمستانه را یک حرکت بسیجی عنوان کرد و افزود: نیروهای حاضر در این رزمایش 110 روز از عمر شریف خود راصرف یاری رساندن به هموطنان عزیز کرده و سخت ترین شرایط جوی را تحمل می کنند و به در راه ماندگانی که در شرایط سخت نیاز به کمک دارند امداد می رسانند که این خود یک حرکت بسیجی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: باید تلاش کنیم که انشاء الله مردم عزیز و مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به خصوص نقاط برفگیر و صعب العبور دارند بتوانیم به موقع در کنار آنها قرار گرفته و اجازه ندهیم که در این راه ها دچار مشکل شوند.

اخبار بیشتر

صحبتب از افزایش جریمه ها نشده است


سردار میرحیدری با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس راه ناجا در سال های گذشته برکات زیادی داشته و حضور نیروها در نقاط صعب العبور نقش مؤثری در کاهش حوادث و تلفات داشت گفت: انشاءالله با هم افزایی که بین دستگاه ها وجود دارد امیدواریم زمستان امسال هم شاهد کاهش میزان جان باختگان ناشی از تصادفات و کاهش حوادث رانندگی باشیم.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ماموریت طرح زمستانه پلیس راه استان اصفهان 110 روز به طول می انجامد اظهار داشت: در این مدت 2 هزار نفر از نیروهای پلس راه بسیج شده و با پشتیبانی و همراهی نیروهای 900 دستگاه خدمت رسان دیگر ماموریت بزرگ رزمایش طرح زمستانه به مردم خدمت رسانی می کنند.


سردار میرحیدری بر ضرورت توجه مدیریت بحران استانداری به پشتیبانی کردن از این رزمایش تاکید کرد و اظهار داشت: به هر حال نیروهای خود و از دستگاه های مختلف را به نقاط مختلف می فرستیم تا در سخت ترین شرایط در خدمت مردم باشند به همین جهت باید تسهیلات لازم و جیره مضاعف را پیش بینی کنیم که این عزیزان با توجه و انگیزه بالا وظایف خود را انجام دهند.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به پشتیبانی مضاعف یگان های انتظامی، پاسگاه ها، فرماندهان انتظامی بخش ها، یگان های امداد و سایر یگان ها از پلیس راه خبر داد و گفت: انشاء الله با همدلی و همراهی همه دستگاه ها و سازمان های خدماتی این ماموریت به نحو شایسته به انجام می رسد و مردم از برکات آن بهره مند خواهند شد.

مطالب پیشنهادی