12:50 1401/09/02

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، نشست کمیسیون ایمنی راه ها در روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی با شعار «عزم ملی برای کاهش سوانح رانندگی» با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و سایر اعضا برگزار شد.
در این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به مردم اصفهان، بیان کرد: باتوجه به اقدمات شایسته ای که در خصوص ایمنی راه های استان انجام شده لازم است از همه تلاشگران این حوزه تقدیر و تشکر کنیم.
وی ادامه داد: صبحت های مقام معظم رهبری خطاب به مردم اصفهان بسیار انرژی بخش بود و به استناد سخنان ایشان «مردم اصفهان شایسته هستند مسئولان برایشان شبانه روز نشناسند» که حقیقتا باید همه مدیران و مسئولان بر این اصل استوار باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: بر خود واجب می دانیم جهت اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از پیش کوشا باشیم و به مردم شریف اصفهان خدمت رسانی شایسته ای داشته باشیم.
دکتر زینلیان در خصوص مجتمع های خدمات بین راهی، عنوان کرد: در حال حاضر مجتمع هایی دائر هستند که بعضا خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نمی دهند و باید اصلاح شوند.
وی خاطرنشان کرد: به تجربه و حسب گزارش های دستگاه های متولی هر کجا که مجتمع های بین راهی توانسته اند خدمات مطلوبی به مسافران ارائه دهند؛ با کاهش تصادفات مواجه بوده ایم چرا که مسافران زمان قابل توجهی را برای استراحت در این مجموعه ها اختصاص می دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: در جلسه ای که برای پیگیری مشکلات مجتمع های بین راهی تشکیل شد مقرر گردید کارگروهی ویژه در این خصوص تشکیل و بسته تشویقی_تنبیهی ارائه شود تا بستر لازم جهت خدمت رسانی مطلوب تر مجتمع های بین راهی فراهم شود.
وی افزود: تخصیص سوخت، تعیین تعرفه این مجتمع ها در حوزه گردشگری و رتبه بندی مجموعه های بین راهی از مواردی بود که در نشست قبلی بر آنها تأکید شد و هدف اصلی تقویت مجتمع های بین راهی به عنوان یکی از راه های کاهش تصادفات است.

مطالب پیشنهادی