9:58 1400/07/17

به گزارش مفتاح و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" ایوب گرامی"  گفت: هفته ناجا فرصتی است که تا نیروی انتظامی عملکرد یکساله خود را به مردم ارائه کند و به همین خاطر هم بجای یک روز ما یک هفته را به این مناسبت اختصاص دادیم تا این که مردم در این هفته با خدمات و عملکرد بخش های مختلف ناجا بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: هفته ناجا امسال از روز شنبه  17 مهرماه با برگزاری مراسم مقدس صبحگاه که نشاندهنده نظم، اقتدار و توانمندی یگان های انتظامی است به طور رسمی آغاز و تا 23 مهرماه برنامه های متنوعی به اجرا گذاشته می شود.

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان در خصوص اهداف برگزاری برنامه های هفته ناجا گفت: هدف اول از اجرای برنامه های این هفته ارائه عملکرد یکساله یگان های انتظامی به مردم و هدف دوم تقدیر و تشکر از زحمات همکاران و به ویژه خانواده ها و جلب رضایت آنان است و تلاش ما این است که خاطره خوب و خوشی از هفته ناجا در ذهن ها باقی بماند.

سرهنگ گرامی یکی از برنامه های هفته ناجا را ارائه خدمات مضاعف توسط یگان های انتظامی و واحدهای خدمات رسان پلیس و افزایش ساعات کاری مراکز پلیس+10 عنوان کرد و گفت: علاوه بر این یک سری تخفیفات و تسهیلات ویژه نیز به مناسبت هفته ناجا در نظر گرفته شده که شهروندان می توانند از آنها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هفته ناجا به نوعی هفته تولد پلیس است خاطر نشان کرد: انتظار ما از ادارات، نهادها و سازمان ها این است که این هفته را به سبزپوشان نیروی انتظامی در یگان های مختلف انتظامی تبریک گفته و با این کار هم خستگی را از تن آنها بیرون آورده و هم انگیزه آنها را برای کار و تلاش بیشتر تقویت کنند.

 

 

مطالب پیشنهادی