14:03 1402/03/15

به گزارش مفتاح، معاون هماهنگ کننده سپاه اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم داوطلب استان در مراسم ارتحال امام خمینی رضوان الله تعالی علیه شرکت می کنند گفت: با توجه به تمهیدات ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام در استان ۳۵۰ اتوبوس برای اعزام زائران فراهم گردیده است.
سرهنگ علی فتحیان افزود: از این تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از شهر اصفهان و ۲۵۰ دستگاه از سایر شهرستان ها امشب بعد از نماز مغرب و عشاء اعزام می شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت اعزام های عمومی جوابگوی همه متقاضیان نبود برخی از مردم عزیز درخواست کردند که با خودروی شخصی در این مراسم شرکت کنند و به همین خاطر با هماهنگی های انجام شده پارکینگ شماره یک در ضلع شرقی حرم مطهر به استان اصفهان اختصاص داده شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه اصفهان یاد آور شد: با توجه به‌ چند سال وقفه به علت محدودیت های کرونایی بحمدالله امسال استقبال خوبی از سوی مردم برای شرکت در این مراسم شده و این نشان از ارادت و دلدادگی مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان به مکتب و راه امام راحل( ره) را دارد.
سرهنگ فتحیان درپایان گفت: مردم ما شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی( ره) را به نوعی پیوند و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می‌دانند به همین خاطر مشتاق حضور در این مراسم هستند.

مطالب پیشنهادی