16:40 1400/09/01

 

به گزارش  مفتاح وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" اصغر زارع" در مراسم آغاز بکار رزمایش طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خداوند را شاکریم که یک بار دیگر توفیق داد تا با اجرای رزمایش طرح زمستانه در خدمت مردم عزیز باشیم و اقدامات لازم را در جهت پیشگیری از حوادث و کمک به رانندگان گرفتار در راه های برونشهری انجام دهیم.
وی افزود: نیروهای پلیس راه در این رزمایش به صورت آماده باش 100 درصدی هستند و تعداد قابل توجهی از نیروها در 9 نقطه برف گیر استان در کنار سایر نیروهای خدمات رسان مستقر شده و کار خدمات رسانی را به هموطنان انجام خواهند داد.
رئیس پلیس راه استان سپس به ارائه گزارشی از طرح زمستانه سال گذشته پرداخت واظهار داشت: سال گذشته در رزمایش طرح زمستانه 146 نفر در راه های برونشهری استان اصفهان جان خود را براثر حوادث رانندگی از دست دادند که عدم توجه به جلو با 43 درصد و همچنین تخطی از سرعت مجاز با 17 درصد بیشترین علت وقوع این حوادث بود.

اخبار بیشتر

خدمت رسانی 2 هزار نیرو در رزمایش 110 روزه پلیس راه اصفهان


سرهنگ زارع، بیشترین ساعات حوادث رانندگی در رزمایش طرح زمستانه سال گذشته را بین 6 عصر تا 8 شب و پرتصادف ترین روزهای هفته را سه شنبه و چهارشنبه عنوان کرد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: از لحاظ جغرافیایی تصادفات، محورهای غرب استان با 32 درصد بیشترین تعداد جان باخته ناشی از سوانح رانندگی را به خود اختصاص داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین میزان حوادث در محورهای شرق استان 25 درصد، جنوب 17 درصد و شمال 22درصد بودند

مطالب پیشنهادی