13:20 1402/03/20
 
 

به گزارش مفتاح  وبه نقل از خبرگزاری صداوسیما اصفهان؛ مشاور عالی وزیر کشور در حوزه جمعیت درششمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان، گفت: وضعیت جمعیت و فرزندآوری در کشور ما در بدترین شرایط خود در ۷۰ سال گذشته قرار گرفته است.

محمداسماعیل اکبری افزود: امیدوارم در این راستا حرکت‌های معناداری شکل بگیرد و اجرای قانون جوانی جمعیت از سازمان‌های کشوری مورد مطالبه قرار گیرد.

اکبری گفت: از این رو تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی بایستی در این خصوصی برنامه عملیاتی داشته باشند تا این مهم در کشور اتفاق بیفتد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز گفت: موضوع جوانی جمعیت مسئله عادی نیست و به مرز بحران رسیده است و باید بحران را با قوانین و عملکرد خاص خود اداره و مدیریت کرد.
محمدرضا جان‌نثاری ادامه داد: در این راستا رسانه‌های استان گفتمان سازی جوانی جمعیت را در اولویت فعالیت خود قرار دهند و این موضوع در جلسه شورای اطلاع رسانی استان نیز مورد تأکید و تصویب قرار می‌گیرد.
جان‌نثاری گفت: همه برنامه‌های ارائه شده بایستی قابل اندازه‌گیری باشد و دستگاه‌هایی که تریبون دارند در جهت تبیین اصل جوانی جمعیت اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی