20:16 1402/03/09

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدرضا مومی اردستانی سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اظهار داشت: جشن میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، با مشارکت بنیاد کرامت رضوی با حضور هزار نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

محمدرضا مومی اردستانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن ایجاد شور و نشاط و افزایش میزان آشنایی مددجویان با امام رضا(ع) بوده است، ادامه داد: برای آشنایی خانواده های تحت حمایت با کرامات و فضائل ائمه اطهار و اهل بیت(ع) در مناسبت های مختلف مذهبی مراسم ویژه با حضور مددجویان برگزار می شود.

وی با اشاره به تنوع برنامه های این مراسم، افزود: بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، مراسم با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آغاز و با تجلیل از ۸ مددجوی نخبه قرآنی، فرهنگی و ورزشی، همچنین تقدیر از دختران همنام حضرت معصومه و پسران همنام حضرت رضا(ع) ادامه یافت.

گفتنی است؛ این برنامه با اجرای گروه سرود و مسابقه ویژه کودکان همراه بود و در خاتمه با اهدای جوایزی از برندگان تجلیل و قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی