10:48 1400/05/30

دکتر حمید عزیزی با بیان اینکه انتظار جامعه ورزش از رئیس جمهور با معرفی سجادی برآورده شده است، گفت: اهالی ورزش خواستار ممانعت از بلاتصدی ماندن یکی از مهمترین وزارتخانه‌های حوزه اجتماعی کشور توسط فردی از بدنه ورزش است.

 
دکتر حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نمایندگان مجلس در این برهه از زمان یار و هم‌تیمی ورزش و جوانان کشور محسوب می‌شوند، اظهار کرد: روزهای حساس رای اعتماد به کابینه دولت جدید را پیش رو داریم و انتظار جامعه ورزش از رئیس جمهور برای معرفی وزیری از جنس ورزش با معرفی گزینه دارای سابقه قهرمانی ملی و آسیایی و تحصیلات ورزشی در بالاترین سطح به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه و سابقه مدیریت در یکی از حساس‌ترین و مهمترین معاونت‌های وزارت متبوع برآورده شد و اینک منتظر همراهی قاطع صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای ممانعت از بلاتصدی ماندن یکی از مهمترین وزارتخانه‌های حوزه اجتماعی کشور توسط یک فرد ورزشی است.

دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود یکی از نقاط قوت سجادی را سابقه کار در حوزه اقتصاد ورزش عنوان و تصریح کرد: اقتصاد حلقه مفقوده ادوار بدنه ورزش کشور بوده است و سجادی در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد. بلاتصدی ماندن وزارت ورزش و جوانان روند رشد و توسعه ورزش کشور را با اختلال روبرو خواهد کرد و انتظار جامعه ورزش از مجلس را نیز ابتر خواهد گذاشت.

دکتر عزیزی ادامه داد: سجادی از ضریب مقبولیت بالایی در بدنه ورزش برخوردار است که البته ایشان هم این مطالبه به حق جامعه ورزش را بی پاسخ نخواهد گذاشت و با استفاده از بدنه ورزش، دلسوختگان و کارشناسان ورزشی اتفاقات مثبتی را در مسیر توسعه وزارت ورزش و جوانان رقم خواهد زد.

مطالب پیشنهادی