19:57 1401/11/03

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد: تکمیل و اجرای 32 پروژه عمرانی تا پایان سال

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر و با اشاره به پروژه‌هایی که سازمان عمران به تفکیک در مناطق پانزده‌گانه در دست اجرا دارد، اظهار کرد: پروژه بلوار گل‌ها و خیابان جی‌شیر در منطقه 4 در دست اجرا است که عملیات اجرایی بلوار گل‌ها تا حدودی به انجام رسیده و عملیات خیابان جی‌شیر نیز در حال انجام است..

او با بیان اینکه عملیات نازک‌کاری و تکمیل تأسیسات برقی و مکانیکی پارکینگ توحید در منطقه 5 در دست اجرا است، افزود: در منطقه 6 نیز سازمان عمران توانست پل ورودی شهرک شهید کشوری را به بهره‌برداری برساند.

رحمتی تکمیل و احداث دو خیابان در مجموعه باغ فدک را از پروژه های منطقه 7 دانست و گفت: این پروژه تا پایان سال تکمیل می شود.

احداث راه آسمان در محدوده کوه قائمیه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان همچنین در خصوص پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ خبر داد: عملیات احداث خیابان بهشت از سال گذشته آغاز شد و در اواسط سال جاری در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او افزود: با آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده، عملیات تکمیلی این خیابان نیز در دست اجرا قرار می‌گیرد و احتمالا تا پایان سال تکمیل می‌شود.

رحمتی بهسازی خیابان امیرکبیر در منطقه ۱۲ را از دیگر پروژه ها دانست و گفت: امیدوارم عملیات تکمیلی و بهسازی این مسیر زودتر انجام شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته رحمتی؛ احداث پروژه‌ راه آسمان در منطقه 13 و در محدوده کوه قائمیه، احداث خیابان عاشق سوم حدفاصل میدان جلوان تا اتوبان فرودگاه و احداث خیابان ولی‌عصر (عج) در منطقه ۱۴ که عمود بر خیابان عاشق سوم است از دیگر پروژه‌هایی است که در دست اجرا قرار دارد.

او ادامه داد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاظمی‌آشتیانی در انتهای محور خیابان زینبیه واقع در منطقه ۱۴ برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با رعایت تمهیدات لازم بخش زیادی از آن تا پایان سال اجرا شود.

او خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی محور رینگ حفاظتی حدفاصل میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا اتوبان فرودگاه در دست اجرا قرار دارد که این عملیات نیز با تعریف سه پل جدید در محور خاتون‌آباد با عنوان پل شهدای خاتون‌آبادی، پل جهاد و پل روی کانال تعریف شده است و در آن بخش نیز سازمان عمران در حال انجام عملیات است.

مطالب پیشنهادی