8:54 1401/02/31

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومي دادگستري کل استان اصفهان: حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در این جلسه رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان را نیازمند عزم جدی مدیران و مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: حل بسیاری از مشکلات استانی با تدبیر و عزم جدی مسؤولان قابل پیگیری و حصول نتیجه است.

وی افزود: تکدی گری در سطح خیابان های شهر باعث مخدوش شدن چهره فرهنگی و مذهبی اصفهان می‌شود و ساماندهی آن، عزمی همگانی و جدیت مسؤولان و نهادهای مربوطه را می طلبد و تنها با برگزاری جلسات متعدد رفع این معضل اجتماعی میسر نمی شود.

ایشان با انتقاد از عدم وجود مکانی مناسب برای نگهداری معتادان متجاهر تصریح کرد: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود کمپ ها و مکان های مناسب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر روبروست که با وجود زیرساخت لازم این امر، تجهیز این مراکز نیازمند همکاری همه دستگاه اجرایی استان است.

رییس کل دادگستری استان در پایان از اعضای جلسه خواست با اتخاذ تصمیمات سریع استانی در خصوص این دو موضوع و آسیب اجتماعی اقدامات جدی و عملیاتی بعمل آورند.

 

 

 

مطالب پیشنهادی