9:53 1400/07/17

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیمرشد فریدنی" در گفت و گو با خبرنگار  ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت پیش از ظهر امروز حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید با 5 نفر سرنشین مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به دستور ماموران با سرعت به راه خود ادامه داد.

وی افزود: در این هنگام ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و در کمترین زمان ممکن با  اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کرده و سرنشینان آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت گفت: در تحقیقات و استعلام های صورت گرفته مشخص شد این افراد از سارقان در حرکت هستند که با تشکیل باند تبهکاری از منازل مردم در استان کرمان سرقت کرده و قصد انتقال اموال مسروقه به یکی از استان های غربی کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران زمین گیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از متهمان دارای سوابق کیفری است اذعان داشت: ماموران طی بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیفی مقادیری اموال مسروقه شامل  15 دستگاه گوشی تلفن همراه، 2 دستگاه ماشین ریش تراش، یک دستگاه دوربین حرفه ای، 7 عدد ساعت مچی، 93 گرم طلاجات شامل گردنبند، انگشتر و گوشواره، 122 گرم نقره جات شامل گردنبند و انگشتر و یک عدد چراغ قوه و وسایل جانبی گوشی موبایل  به همراه 2 میلیون و 700 هزار ریال وجه نقد کشف کردند.

سرهنگ فریدنی ارزش کل اموال مسروقه مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 2 میلیارد و 130 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و تحقیقات درخصوص شناسایی اموال مسروقه و بازگرداندن این اموال به مال باختگان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویئن میاندشت همچنین از کشف 39  کیلو ماده مخدر گُل به صورت بسته بندی و آماده توزیع در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: در این رابطه 6 نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.  

 

 

 

مطالب پیشنهادی