10:26 1400/06/23

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام با بیان اینکه امسال طرح بصیرت عاشورایی ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امامزادگان شهرستان اصفهان اجرایی شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این طرح اجرای رزمایش "شمیم حسینی" بود که خوشبختانه در شهرستان اصفهان با کیفیت خوبی برگزار شد.


وی با بیان اینکه اجرای طرح "شمیم حسینی" در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به افراد نیازمند در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است، ادامه داد: باید توجه داشت که این طرح به عنوان پنجمین مرحله از کمک مومنانه بوده که توسط اداره اوقاف شهرستان اصفهان اجرایی شده است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع 20 هزار و 800 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است که سه هزار و 800 بسته در رزمایش "شمیم حسینی" تامین شده است.


وی گفت: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی در مرحله پنجم کمک مومنانه حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد شده است.
حجت الاسلام بیدرام همچنین به تامین 550 بسته مهر تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت در کنار درآمد حاصل از بقاع، متولیان موقوفات و خیران نیز در تامین هزینه‌های تامین بسته‌های معیشتی و مهر تحصیلی کمک قابل توجهی داشته‌اند.

مطالب پیشنهادی