به گزارش مفتاح، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از توزیع بیش از ۱۲۵ هزار محصول فرهنگی در بین راهپیمایان روز ۲۲ بهمن خبر داد.

اسکندر یارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش پررنگ ایثارگران در انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران است و راهپیمایی گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب نیز مزین به نام و یاد شهدا و ایثارگران خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران 125 هزار محصول فرهنگی را برای توزیع در این راهپیمایی در نظر گرفته است که شامل 50 هزار محصول ویژه کودکان و نوجوانان و 75 هزار محصول فرهنگی ویژه سایر افراد است که منقش به تصاویر هنری در خصوص شهدا و مبارزان انقلاب و شکنجه‌های آن دوران و مقاومت فجر آفرینان، شهدای ترور، دفاع مقدس، هسته‌ای، منا، شهدای مدافع حرم و امام (ره) و رهبری است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: این محصولات فرهنگی در تهران و استان‌های کردستان، کرمان، لرستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی، قزوین و قم در بین راهپیمایان توزیع می‌شود.

یارنسب همچنین با اشاره به در نظر گرفتن غرفه مخصوص برای توزیع این اقلام در تهران گفت: با مشارکت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، در روز 22 بهمن‌ماه غرفه 90 متری در خیابان آزادی راه‌اندازی می‌شود که در این غرفه علاوه بر توزیع محصولات فرهنگی، تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز ضمن ارائه محصولات خود، به خلق آثار هنری به‌صورت زنده می‌پردازند.

منبع:تسنیم

مطالب پیشنهادی