17:36 1401/11/02
 
به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، علیرغم هشدارهای مکرر و تأکید بر این مهم که هیچ گاه تماسی از طرف سازمان تأمین اجتماعی جهت دریافت وجه در قبال خدماتی اعم از ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بمستمری بگیران انجام نمی‌شود، شاهد فریب برخی از مستمری بگیران و بیمه‌شدگان توسط کلاهبرداران بوده‌ایم.تاکید می گردد که در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی (با عنوان کارت سلامت،طلایی و...) در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد.

بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی، شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند؛ لازم است که عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به اداره حراست سازمان تامین اجتماعی و پلیس اطلاع دهند.

لازم به یادآوری است مخاطبین محترم سازمان تأمین اجتماعی توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه‌شدگان و مستمری بگیران این سازمان در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه، موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع داده و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

 سامانه تلفنی ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

 

مطالب پیشنهادی