13:34 1402/03/02
 

به گزارش مفتاح، مهدی بهرامی در این بازدید گفت : با عنایت به اهمیت  جایگاه سرمایه های انسانی شرکت و لزوم ارائه خدمات در بالاترین سطح به کارکنان سختکوش شرکت و خانواده های ایشان، مجموعه معاونت پشتیبانی و خدمات اجتماعی ، بدون وقفه برای هر چه بهتر شدن امکانات رفاهی تلاش می کند تا ضمن رعایت شأن و منزلت کارکنان و خانواده های ایشان ، نسبت به ایجاد انگیزه در بین کارکنان اقدام گردد.در این اقدامات سعی شده است که بر اساس نظرات همکاران گرامی نسبت به بازسازی ، ارتقاء امکانات موجود و نیز ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی برای بهره مندی حداکثری از امکانات اقدام شود.

 

   همچنین مدیر خدمات و امور رفاهی طی این بازدید به فعالیت های مختلف انجام شده طی یک سال اخیر در این مجموعه اشاره کرد و افزود : پس از بازسازی و نوسازی تعداد ۱۲ باب ویلا در این مجتمع و قرار گرفتن در مدار استفاده، تعداد ۷ ویلای دیگر از ویلاهای موجود در مجتمع بندر انزلی که به دلیل قدمت و فرسودگی مفرط،شرایط استفاده نداشت ، به طور کلی تخریب و برنامه ریزی جهت ساخت مجدد آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز گردید. پی ریزی، اجرای اسکلت فلزی و دیوار چینی ویلاهای مذکور انجام شده و ما بقی مراحل ساخت آن نیز در دست اقدام بوده که تا پایان مهرماه سال جاری طبق برنامه زمانبندی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت. همچنین جانمایی و اجرای فوندانسیون ساخت مجموعه ورزشی با زیر بنای حدود ۴۰۰ متر مربع انجام شده است که سایر مراحل اجرا و تکمیل آن در دست اقدام می باشد.

 

شایان ذکر است اقدامات گسترده ای در جهت بهبود و بهسازی  مجتمع مذکور از جمله به روز رسانی سرد خانه های مجتمع، رنگ آمیزی ابنیه ، نگهداشت فضای سبز و... در مدت مذکور  به همت همکاران سرپرستی امور اقامتی و رفاهی انجام شده است . یادآور می شود تعداد ۱۱۰۳ خانواده به تعدادکل ۳۹۵۴ نفر با رضایتمندی ۸۱ درصد از امکانات تورهای خانوادگی بندر انزلی شرکت استفاده کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی