7:02 1402/02/14
 
به گزارش  مفتاح و به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر کاخ کرملین اعلام کرد طرف روسی حق پاسخگویی به این اقدام را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می‌دارد. کرملین این اقدام را کار اوکراین دانست و افزود این رفتار کی یف یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده و با هدف ترور رئیس جمهور روسیه صورت گرفته است.

کرملین تاکید کرد در پی این حمله اوکراین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هیچ آسیب و صدمه‌ای ندیده است.

کاخ کرملین، تجاوز پهپادهای اوکراینی به فضای کاخ کرملین را اقدامی تروریستی قلمداد کرد که با هدف تحت الشعاع قرار دادن مراسم روز پیروزی و برگزاری رژه نظامی دراین کشور صورت گرفته است .

کرملین: پوتین سالم است و لحظه حمله در کاخ کرملین نبوده است
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از هدف قرار دادن پهپادهای مهاجم به کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) را پخش کرد و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هنگام حملات هواپیماهای بدون خلبان اوکراینی به کاخ کرملین در آنجا حضور نداشته است . این منبع لحظاتی پیش تصاویری از ولادیمیر پوتین را در یک جلسه پخش و تاکید کرد رئیس جمهور روسیه سالم است و به کارهای روتین روزانه خود مشغول است.
به گزارش الجزیره مباشر، مقامات کرملین اعلام کردند هدف از این حملات سوء قصد به جان پوتین بوده است اما نیروهای روسیه و دستگاه اطلاعاتی این کشور دو فروند پهپاد مهاجم را هدف قرار دادند .
کاخ کرملین با تاکید بر سلامت پوتین اعلام کرد طرف روسی حق پاسخگویی به این اقدام را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می داند.

مطالب پیشنهادی