10:08 1400/07/12

 به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه حفظ و حراست از عرصه‌های ملی یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل است اظهار کرد: در سال جاری 23 هزار و 510 متر مربع از اراضی ملی در سطح این استان با اجرای 40 فقره حکم قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

 

وی افزود: احکام اجرایی به موجب دست درازی سودجویان به اراضی شهرستان های کاشان، فریدن، مبارکه، نایین، لنجان، شهرضا، شاهین شهر، نجف آباد، کوهپایه و شهرستان اصفهان صادر شده است.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این میزان از اراضی ملی در سال جاری در قالب 30 مورد عملیات اجرایی عوامل یگان حفاظت اراضی استان اعاده شد.

 

 وی خاطرنشان کرد: در سال 1399 نیز 160.5 هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان با صدور و اجرای حکم قضایی قطعی رفع تصرف شدند.

بیشتر بخوانید

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی ۳۰ مهر به پایان می‌رسد

اجرای حکم قضایی رفع تصرف ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی کاشان

قاری‌قرآن اذعان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد لذا با تمام تلاش دست متصرفان را از تصرف اراضی ملی کوتاه می‌کنیم.

 

مطالب پیشنهادی