10:15 1402/03/13
 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از وبسایت وزارت خزانه داری آمریکا، وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۲ فرد و ۲ نهاد را به فهرست تحریم‌های این کشور علیه ایران اضافه کرد.


دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نام یک شرکت فناوری در ایران و دو نفر از کارکنان ارشد آن را به همراه یکی از شرکت‌های تابعه آن در امارات در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا مدعی شد این افراد و شرکت‌ها «سانسور اینترنت» در ایران را تسهیل کرده‌اند.

شرکت نویان ابرآوران، پویا پیرحسین‌لو و فرهاد فاطمی، بنیانگذاران این شرکت و همچنین شرکت وابسته به آن در امارات در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته اند. یکی از این شرکت‌ها مستقر در دبی است که خدمات ابری را از طرف این شرکت ارائه می‌دهد.

آمریکا روز پنج شنبه هم از اعمال تحریم‌های جدید علیه اعضا و وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس، شاخه برون مرزی این نهاد خبر داده بود.

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌های جدید واشنگتن ۳ فرد مستقر در ایران و ترکیه، یک شرکت وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران و دو مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید: تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران 

مطالب پیشنهادی