14:06 1401/11/10

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان با اشاره به توصيه حضرات معصومين عليهم السلام برای تكريم عالمان و مبلغان دین به روایتی از امام علی علیه السلام اشاره کرد که ایشان می فرمایند: هر كه دانشمندى را احترام کند خدا را احترام كرده است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، تبيين الگوهاي موفق تبليغي براي بهره برداري ديگر مبلّغان از تجربيات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی در بین مبلغان برادر و خواهر است.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که آیت الله جوادی پدر دو شهید هستند، گفت: جایگاه علمی، بیشترین حضور و اثرگذاری در منطقه تبلیغی، احداث چند مسجد، اقدامات اجتماعی مؤثر، احداث مدرسه و... در کارنامه فعالیتی ایشان می باشد.

 

وی تصریح کرد: کتاب زندگی نامه و خاطرات ایشان نگارش و چاپ شده است و در روز همایش از آن رونمایی خواهد شد و همچنین یک مستند تلویزیونی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به عنوان دبیر «همایش چهره‌های ماندگار تبلیغی استان اصفهان» با همکاری دیگر مراکز حوزوی و دانشگاهی و دستگاه های دولتی و مردمی در قالب کمیته های مختلف علمی، پژوهشی و رسانه ای، «هفتمین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» را برگزار خواهد کرد.

 

وی در پایان گفت: از حجج اسلام شیخ مهدی مظاهری، شیخ غلامحسین فیروزیان، شیخ یدالله رحیمیان، شیخ علی عبودیت، شیخ احمد فقیهی و سید حسن مهاجر در سال های گذشته به عنوان چهره ماندگار تبلیغی و پیش کسوت تبلیغی تجلیل شده است.

 

همایش «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» با تجلیل از حضرت آیت الله حاج شیخ اسد الله جوادی دامت برکاته روز پنجشنبه ۱۳ بهمن سال جاری ساعت ۹ صبح خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی