11:56 1400/02/09

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان گفت : بی تدبیری دولت خسته علت اصلی تمام مشکلات کشور است

به گزارش مفتاح، سعید دادگستر در خصوص مشکلات کشورگفت: این همه فشارهای وارد شده در مدت ۸ سال اخیر ۷۵% آن ضعف مدیریت و بی تدبیری دولت است و ۲۵% از تحریم‌هاست.


وی در ادامه افزود: نابودی میوه های ذخیره شده شب عید و افزایش قیمت میوه ها در ایام پیک مصرف، از ضعف مدیریت و عدم تدبیر دولت است که هدف آن ناامید نمودن مردم از ارزش‌هاست.


دادگستر با تاکید بر اینکه بعد از پایان دولت باید وزرا و دولتمردان همگی به مدت ۶ ماه ممنوع الخروج گردندگفت:  و علت این خرابکاریها و ضعفها و بی تدبیر یها را که منجر به نا امیدی مردم شده است را توضیح دهند.


او در ادامه داد: به نظر بنده کارهای دولتمردان ما بیش از بی تدبیری و ضعف است و بیشتر بوی شیطنت می دهد. باید قوه محترم قضاییه ورود نماید و با ممنوع الخروجی همه کابینه دولت به پرونده تخلفات صورت گرفته رسیدگی شود.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در خصوص وضعیت اقتصاد کشور گفت: در دولت بی تدبیر بارها شاهد تصمیمات آبکی بوده ایم یکبار در مورد مرغ، یکبار در مورد میوه، تخم مرغ، زنده به گور نمودن جوجه ها، قاچاق دام زنده و‌‌... امثالهم ، اینها همگی جای سئوال دارد که باید تک تک کابینه به موارد مرتبط با خود پاسخگو باشند. واگذاری‌هایی که در این مدت ۸ سال صورت گرفته و اموال بیت المال را با رانت واگذار نمودند مثل هف تپه و ... باید پاسخگو باشند و بدون هیچگونه محافظه‌کاری باید جوابگو باشند.


سعید دادگستر در ادامه  افزود : در پایان سخن مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به امید واقعی نوید داده و آنها را به ادامه مسیر انقلابی و حضور پر شور در انتخابات آتی دعوت نموده و با معیارهایی که از منویات پیر فرزانه مقام معظم رهبری اتخاذ می نمایند انشالله به انتخابی اصلح برسند.

مطالب پیشنهادی