15:32 1401/11/04

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در این نمایشگاه 120 مشارکت کننده شاغل در زمینه‌های تولید، فروش، صادرات و خدمات مرتبط با انواع فرش دستباف و نیز انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مراکز علمی و آموزشی مرتبط با این صنایع دستی محبوب و کاربردی طی شش روز برگزاری حضور دارند.

این نمایشگاه با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مرکزی، زنجان، قم، تهران، کردستان و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف در فضایی بیش از 6 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار می‌شود که در مقایسه با سال گذشته از نظر متراژ تغییرات چندانی نداشته، اما غرفه‌های واگذار شده از نظر کیفیت و میزبانی از مشارکت کنندگان بزرگتر بهبود یافته اند.

برگزاری جلسه کارگروه صادرات، کارگاه‌های آموزشی، ارتباط دانشگاه و بازار و مدل‌های کسب و کار در حوزه تجارت فرش دستباف از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود تا امکان معرفی بهتر این هنر صنعت در میان مخاطبان این رویداد نمایشگاهی فراهم شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از 5 تا 10 بهمن‌ماه همه روزه از ساعت 14 تا 21 در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان علاقمندان است.

 

مطالب پیشنهادی