به گزارش مفتاح نیوز؛ جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اصفهان بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس به سهم خود مردم انقلابی و همیشه در صحنه را دعوت به حضور در این رخداد بین المللی می‌نماید.

قال رسول الله (ص): مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏.
به نقل از پیامبر اکرم ص: هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست. کافی، ج ۲، ص

به گزارش روابط عمومی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اصفهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به نام "روز جهانی قدس" نام گذاری شده؛ تا امت اسلام و آزادیخواهان جهان، جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های فلسطین را از یاد نبرند و برای آزادسازی قدس شریف، این پاره تن اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از رژیم های متجاوزی بوده که دهه ها است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.
ملت ایران نیز همه ساله و در هر شرایطی با زبان روزه در این حرکت انقلابی سیاسی شرکت نموده و ندای حمایت خود از ملت فلسطین و قدس مظلوم و شریف را سر می دهد و راهی که امام راحل ترسیم کرده را با عزت و اقتدار به پیش رفته و با فرمانبرداری از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) شعار نابودی غده چرکین جهان یعنی صهیونیسم را فریاد می زند و به گوش جهانیان می رساند که امسال نیز باشکوهتر از سال‌های گذشته در این مراسم شرکت خواهند کرد.
جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان اصفهان نیز از همه اقشار استان و بالاخص امت شهیدپرور و غیور اصفهان دعوت می‌‌کند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ۲۵ فروردین۱۴۰۲، بار دیگر ضمن اعلام لزوم وحدت بین مسلمین جهان انزجار خود را نسبت به خشونت‌ طلبی در جهان بویژه سرزمین فلسطین اعلام نمایند و با زبان روزه و به تبعیت از امامین انقلاب، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را فریاد زند.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اصفهان

مطالب پیشنهادی