16:36 1401/10/11

مسئول تالار هنر و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی خبر داد: برگزاری پنجمین جشنواره ملی «خندستان» در اصفهان

به گزارش مفتاح وبه نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی دادفر اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره ملی کمدی خندستان با هدف شناخت، ارزیابی و حمایت از گروه‌های تئاتر کمدی در سراسر ایران، ارتقای سطح کیفی آثار و نیز تلاش در جهت ایجاد و ترویج فضایی شاد مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: این جشنواره با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در حوزه کمدی و انواع آن، نمایش‌های صحنه‌ای و نمایش‌های بیرونی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

دادفر درخصوص روند برگزاری جشنواره خندستان گفت: جشنواره در بخش اجرای صحنه‌ای و بیرونی در دو بسته موضوعی آزاد و زنده رود که به طور مشخص به ضرورت جریان دائمی رودخانه زاینده رود اشاره دارد از عموم هنرمندان کشور که در سطوح حرفه‌ای در تئاتر کمدی کشور فعالیت دارند دعوت به شرکت و حضور در این رویداد می‌کند.

مسئول تالار هنر و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره، آثار در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی متن، بازیگری مرد و زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی، اثر برگزیده (بهترین تهیه‌کننده) و طراحی گریم ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

او از افزودن بخش رسانه و تبلیغات به این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: با اضافه شدن بخش رسانه و تبلیغات به بخش‌های جشنواره به شکل کاملاً تفکیک شده در شاخه‌های اطلاع‌رسانی و اشتراک‌گذاری در فضای مجازی، وایرال تیزر تا ۵۹ ثانیه و پوستر و بروشور نیز بررسی و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

دادفر فرصت ارسال اثر به این جشنواره را تا ١0 بهمن ماه ١۴٠١ اعلام کرد و افزود: اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان روز یازدهم اسفندماه ١۴٠١برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین نامه فراخوان می‌توانند به سایت khandestan-isf.ir یا صفحه اینستاگرام تالار هنر یا خندستان به آدرس‌های  talarhonar_isfahanو khandestan_isf  مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی