11:44 1402/03/03

به گزارش مفتاح، و به نقل از  روابط عمومی نمایشگاه بین‎المللی اصفهان، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 4 تا 7 خرداد ماه و ساعت بازدید 15 تا 21، در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.در این نمایشگاه 80 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، البرز، مرکزی و قم  حضور دارند. همچنین در بخش بین‌المللی این رویداد نمایشگاهی 8 غرفه از کشورهای چین، هند، ترکیه و پاکستان به عنوان مشارکت کننده حضور دارند.

از برندهای مطرح که در این دوره از نمایشگاه حضور دارند می‌توان به شرکت پلی اکریل ایران، ایران نو بافت، الیاف ابریشم ماهان دلیجان، الیاف سازان بهکوش، الیاف گستر یزد، نخ پیوسته زاگرس، بافت کبیر جزه، صنایع نساجی ماندگار، گروه صنعتی برزان، ماشین سازی احمد، ماشین سازی راعی، ماشین سازی برادران جوانی اشاره کرد.

براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده این نمایشگاه میزبان هیات تجاری از کشورهای ترکمنستان، عمان، امارات، نیجریه، افغانستان، اندونزی برای بازدید خواهد بود.

در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نساجی شاخه‌های مختلف این صنعت از جمله مواد اولیه، نخ و الیاف، ریسندگی، بافت، رنگرزی، تکمیل، ماشین آلات، پارچه و پوشاک در چهار روز تولیدات، دست آوردها و نوآوری‌های خود را در بخش‌های مختلف این صنعت به نمایش می‌گذارند.

در حاشیه این رویداد نمایشگاهی و بین‌المللی با همکاری متخصصین و مراکز علمی همچون دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان نشست و سمینارهای تخصصی جهت ارتقاء کیفیت نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی