17:00 1401/12/13

 به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمدرضا محمدی"  بیان داشت: همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک فردا یکشنبه 14 اسفند ماه با حضور سردار " سید کمال هادیانفر" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در اصفهان برگزار می شود.

وی هدف از اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک و اعطای حکم انتصاب به آنان را افزایش انضباط ترافیکی، ترویج فرهنگ صحیح عبور و مرور، پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی، اصلاح رفتارهای ترافیکی توسعه قانونمندی با توجه به نقش تاثیرگذار بانوان در تربیت و فرهنگسازی عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی، آموزشی و ایجابی پلیس راهور استان اصفهان در طرح نوروزی 1402 عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای همایش آماده باش بانوان فرهنگ یار ترافیک و آماده باش همیاران پلیس، اجرای رزمایش طرح نوروزی با حضور همه دستگاه های مسئول و قربانی کردن برای مسافران نوروزی در اولین روز از بهار طبیعت از جمله مهمترین اقدامات فرهنگی آموزشی پلیس راهور استان اصفهان در نوروز 1402 است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: البته در کنار اقدامات ایجابی، برخورد با متخلفان خصوصاً مرتکبان تخلفات حادثه ساز نیز در آستانه سال نو و سفرهای نوروزی با جدیت هرچه تمام تر در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی