11:04 1401/01/31

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛ برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در 149 بقعه اصفهان/ پخش زنده مراسمها از شبکه‌های سیما



به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر اظهار داشت: بهره برداری از این شب‌ها امری ضروری است که نباید از آن غافل شویم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان اصفهان ابراز داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در 49 بقعه شاخص سطح یک و دو اصفهان برگزار میشود.
وی با بیان اینکه این مراسم در امامزادگان سطح یک از جمله امامزاده ابراهیم نرمی، مشهد اردهال، شاه میرحمزه، شاهرضا، هلال این علی، آقا علی عباس و ... به صورت ویژه تر برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در امامزاده ابراهیم نرمی با حضور حجت الاسلام غلامحسین عادل، معاون امور فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار میشود.
معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برای بقاع سطح نیز پیش بینی ما برگزاری مراسم شب‌های قدر در 100 امامزاده پیش بینی شده است، تصریح کرد: توصیه ما برگزاری این مراسم در فضای باز این امامزادگان است.
وی با بیان اینکه افطاری ‌های ساده نیز در دستور کار این امامزادگان است، ابراز داشت: در صورت توانایی مالی امامزادگان توزیع سحری نیز در امامزادگان انجام خواهد شد.
حجت الاسلام روان تصریح کرد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پخش زنده مراسم شبهای قدر نیز از شبکه‌های مختلف سیما در دستور کار است.

مطالب پیشنهادی