9:52 1402/03/08

به گزارش مفتاح، سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان با مصرف برق هوشمندانه می توانند قبض رایگان دریافت کنند و تا 20 برابر تعرفه برق هم پاداش بگیرند گفت: طرح پاداش صرفه جویی از یک خرداد امسال آغاز شده است.
سید محمدرضا نوحی افزود: ملاک پرداخت پاداش،مقایسه مصرف برق مشترک با دوره مشابه سال گذشته است که در قبض های برق در نظر گرفته می شود.
وی با بیان اینکه شهروندان به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف برق تا دو هزار تومان پاداش می گیرند گفت: این میزان پاداش 20 برابر قیمت فروش برق به مشترکان با مصرف زیر الگو است و شهروندانی هم که بیش از الگو مصرف کرده اند ، می توانند در صورت صرفه جویی با نرخ های 5 تا 10برابر قیمت خانگی از پاداش برخوردار باشند.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان افزود:امسال مشابه پارسال ، خاموشی یا بی برقی برای مشترکان خانگی نداریم و ناترازی تولید و مصرف با مدیریت برق به وسیله صنایع جبران خواهد شد.
نوحی با اشاره به اینکه دیشب ساعت 19:58 پیک مصرف روز منطقه اصفهان با تولید سه هزار و 890 مگاوات برق و مصرف 5هزار و 292 مگاوات به ثبت رسیدگفت: میزان هزار و 402 مگاوات کمبود انرژی از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع برق استان اصفهان شد.

مطالب پیشنهادی