10:45 1400/02/13

هواداران اینتر خیلی زود در میادین اصلی شهر جشن قهرمانی تیم مورد علاقه شان را آغاز کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه از چند هفته قبل و با توجه به فاصله قابل توجه اینتر با دیگر تیم های جدول تردیدی در مورد قهرمانی این تیم در سری آ وجود نداشت، اما بالاخره این اتفاق امروز و بعد از تساوی دو تیم آتالانتا و ساسولو مسجل شد و نراتزوری بعد از یک دهه دوباره نشان اسکودتو را در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل از آن خود کرد.

اما بعد از پایان دیدار آتالانتا و ساسولو بود که هواداران اینتر بدون توجه به پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا در شهر میلان گرد هم آمده و نوزدهمین قهرمانی تیم خود در سری آ را جشن گرفتند. اینتر فصل قبل نیز فاصله ای تا شکستن سلطه چندین ساله یوونتوس نداشت، اما در نهایت فاصله یک امتیازی باعث شد پروژه فتح اسکودتو برای نراتزوری و آنتونیو کونته یک فصل به تاخیر افتد.

یک دهه پیش آخرین بار اینتر تحت هدایت ژوزه مورینیو فاتح سری آ و البته اسکودتو شد و در این مدت و به جز دو فصل اینتر حتی موفق به قرار گرفتن در رده دوم جدول هم نشده بود. اگرچه ورود آنتونیو کونته در ابتدا مورد استقبال برخی هواداران نراتزوری قرار نگرفت، اما حالا بی تردید او تبدیل به قهرمان آنها شده و به محبوبیتی مثال زدنی در بین هواداران اینتر دست یافته است.

مطالب پیشنهادی