به گزارش مفتاح، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پیکر پاک ۱۱ شهید حادثه تروریستى استان ذی‌قار عراق توسط اتوبوس آمبولانس این جمعیت به خرمشهر منتقل شد.

صادق سلامت با اشاره به انتقال پیکر شهدای حادثه تروریستی ناصریه عراق به خرمشهر اظهار داشت: با توجه به انتقال شهدا و مصدومان حادثه تروریستی استان ذی‌قار عراق در مرز شلمچه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد از صبح روز گذشته در این مرز مستقر شدند.

وی با اشاره به حضور تیم واکنش سریع هلال احمر خوزستان و دو تیم امدادی از شهرستان خرمشهر در عملیات انتقال شهدا و مصدومان افزود: با توجه به حضور آمبولانس‌های شرکت نفت، شبکه بهداشت خرمشهر و اتوبوس آمبولانس اورژانس، یکی از مصدومان که حال وخیمی داشت با بالگرد هلال احمر استان به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه 8 مصدوم دیگر به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان منتقل شدند، گفت: پیکر پاک 11 شهید حادثه تروریستى استان ذی‌قار عراق توسط اتوبوس آمبولانس این جمعیت به خرمشهر منتقل شد.

وی بیان کرد: پیکر این شهدا که در مرز شلمچه تحویل داده شده بودند، توسط اتوبوس آمبولانس و تیم واکنش سریع هلال احمر خوزستان به سردخانه بهشت آباد خرمشهر انتقال یافتند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی