به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز؛ مهدی حسینقلی پور "مشاور رئیس و مسئول کمیته فرهنگی" فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، از انتصاب اعضاء جدید کمیته فرهنگی فدراسیون تنیس توسط دکتر عزیزی ریاست فدراسیون خبر داد.

مهدی حسینقلی پور در این مصاحبه اعلام کرد:طی احکامی جداگانه از سوی دکتر داود عزیزی ریاست فدراسیون ، علی اصغر بیژن پور به عنوان دبیر کمیته فرهنگی و آقایان :حجت الاسلام و المسلمین سید غدیر هاشمی ،حجت الاسلام مسلم هوشنگی، فرهاد قائمیان، مهدی نجاری ،علی ناصری، اسماعیل مرزبان و جعفر حیدری به عنوان اعضا جدید کمیته فرهنگی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران منصوب گردیدند.

در این احکام به ضرورت نقش آفرینی مباحث فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی متناسب با اهداف فدراسیون تنیس بر مبنای تحقق منویات تعیین شده توسط مقام معظم رهبری که تولید،پشتیبانی و مانع زدایی است اشاره شده است. همچنین طبق هدف گذاری های ریاست فدراسیون، توسعه همه جانبه ورزش تنیس از برنامه های تعیین شده توسط دکتر عزیزی برای کمیته فرهنگی میباشد.
بر پایه این گزارش اعضا جدید فدراسیون تنیس هر یک دارای سوابق متعدد و طولانی در حوزه ورزش و فرهنگ کشور می باشند که در این بین می توان به حضور آقای فرهاد قائمیان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اشاره نمود.
پیشتر مهدی حسینقلی پور طی حکمی از سوی دکتر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان "عضو هیئت رییسه و رییس کمیته تخصصی توانمندسازی و آموزشِ" مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی کشور منصوب و معرفی شده بود.

مطالب پیشنهادی