با حکم سرپرست هیئت گلف استان تهران: انتصابات در هیئت گلف استان تهران

به گزارش مفتاح نیوز و به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان تهران؛ طی حکمی از سوی دکتر سید جلال عرفانیان سرپرست هیئت گلف استان تهران، احمدرضا دلیران فیروز به عنوان رئیس کمیته تحقیق و پژوهش هیئت گلف استان تهران منصوب شد.

دلیران فیروز هم اکنون دبیر و عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال، دبیر کمیته تحقیق و پژوهش و عضو شورای اطلاع رسانی و بین الملل فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و پژوهشگر گلف می باشد.

از سوابق دیگر احمدرضا دلیران فیروز در این زمینه می توان به عناوینی همچون مشاور عالی هیئت گلف استان اصفهان، رئیس کمیته مسابقات هیئت گلف استان اصفهان، رئیس کمیته راهبردی و امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان و انتشار بیش از صدها مقاله تخصصی بازگردانی شده در رشته های ورزشی گلف، مینی گلف، وودبال و کروکت نیز اشاره نمود.

همچنین طی احکامی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری و نرگس عبدالحمید به عنوان عضو کمیته فرهنگی، سید محمدرضا آقامیری به عنوان عضو کمیته همگانی و سید حسن رجبی یکتا به عنوان عضو کمیته روابط عمومی هیئت گلف استان تهران منصوب شدند.

لازم به ذکر است ۵ رشته ورزشی گلف، مینی گلف، وودبال، کروکت و بهکاپ به عنوان انجمن های جداگانه تحت نظر فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و هیئت های استانی آن فعالیت می نمایند.

منبع خبر : روابط عمومی هیئت گلف استان تهران

مطالب پیشنهادی