عضو هیات رئیسه انجمن مینی گلف کشور در راستای تفاهم نامه با وزارت کشور با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و شهرداران بندرعباس، قشم و بندرلنگه دیدار کرد.

بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف استان هرمزگان و عضو هیات انجمن رئیسه مینی گلف کشور با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و شهرداران بندرعباس، قشم و بندرلنگه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان هرمزگان؛ بیژن شبانکاره گفت: ورزش گلف و مینی گلف در هرمزگان نو پا بوده و نیازمند حمایت های مادی و معنوی و توسعه زیرساختی می باشد.

وی افزود: در این مدت فعالیت های توسعه ای زیادی انجام شده است و نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه های تخصصی نیز تربیت شده است. همچنین در این مدت هیات های شهرستان ها تاسیس شده است و تیم های مختلف در رده های سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان تشکیل شده است و دوره های آموزش و مسابقات نیز برگزار شده است در سطح استان و کشور.

شبانکاره ادامه داد: انتظار ما از استانداری هرمزگان این است با توجه به اهمیت موضوع ورزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و در جهت استفاده از ظرفیت های بالقوه استان همکاری های لازم را با هیات گلف استان داشته باشند.

عضو هیات رئیسه انجمن مینی گلف کشور ضمن اشاره به تفاهمنامه فدراسیون گلف کشور با سازمان شهرداری ها و دهیاری وزارت کشور که به همت انجمن مینی گلف به امضاء رسیده در رابطه با توسعه ورزش گلف و مینی گلف، گفت: خوشبختانه دیدگاه شهرداران استان در رابطه با این ورزش بسیار مثبت است و بعد از امضای تفاهم نامه همکاری های مناسبی با هیات گلف داشته اند و این همکاری ها منجر به افتتاح چندین زمین مینی گلف در استان شده است اما ما همچنان نیازمند زمین های استاندارد برای برگزاری مسابقات ملی می باشیم.

شبانکاره در پایان گفت: جا دارد قدردانی ویژه داشته باشیم از جناب آقای دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، آقای احمدرضا دلیران فیروز رییس انجمن مینی گلف کشور و جناب آقای صفر صادقی پور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و تمام افراد و سازمان هایی که با هیات گلف هرمزگان همکاری داشتند.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید مجموعه های مینی گلف جدید در پارک غدیر بندرعباس، پارک ایران زمین و بندرلنگه احداث شود که برای تسریع فرآیندها جا نمایی های اولیه صورت گرفته است و پس از تایید فنی محل مورد نظر با همکاری شهرداری ها و اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان ساخت مجموعه زمین های مینی گلف آغاز می گردد./مفتاح نیوز

مطالب پیشنهادی