12:06 1401/05/12

به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، کمک به ادامه تحصیل و حمایت مالی از دانشجویان نیازمند را از اقدامات فرهنگی دانست و اظهار داشت: در سال جاری 22 میلیارد تومان اعتبار بانکی برای کمک هزینه شهریه و تحصیل دانشجویان تحت حمایت در نظر گرفته شده است.

کریم زارع با اعلام افزایش بیش از 3 برابری وام دانشجویی، ادامه داد: اعتبار این تسهیلات در سال گذشته 7 میلیارد تومان بوده و با افزایش صورت گرفته، 2 هزار و 936 مددجو می توانند از تسهیلات دانشجویی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه 6 میلیارد تومان این تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و 16 میلیارد تومان با همکاری بانک های عامل پرداخت خواهد شد، افزود: دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می توانند از تسهیلات 5 تا 50 میلیون تومانی در دوره تحصیل خود بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را، در ادامه تحصیلات مددجویان موثر دانست و گفت: این حمایت دانشجویی، کمک شایان توجهی در ایجاد اشتغال آینده آنها و مسیر روشنی برای خودکفایی خانواده ها را در پی خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی