11:13 1402/03/17

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش‌آموزی در خصوص اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس اظهار داشت: به همت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تعداد ۲۶۴ دانش‌آموز دختر زیارت اولی با اولویت مناطق و مدارس محروم برای اولین‌بار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان دختر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم که تاکنون نتوانسته‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند در این اردوی زیارتی حضور خواهند داشت.

رحمتی به مرحله اول اردوی زیارت اولی‌ها در اسفندماه اشاره کرد و افزود: در مرحله اول، دانش‌آموزان پسر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.                                                                                   

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان هدف از اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس را ارتقای مسئولیت‌پذیری، رشد فرهنگی و تربیتی، کشف استعدادها، رشد شخصیت معنوی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: با این اعزام فرصت طلایی برای دانش‌آموزان فراهم شده که امید می‌رود در آینده هم این برنامه استمرار داشته باشد.

رحمتی مدت اقامت دانش‌آموزان را در این اردو ۳ روزه اعلام و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر زیارت امام رضا (ع) از برنامه‌های مختلف فرهنگی تربیتی هم در این اردو بهره‌مند می‌شوند.

مطالب پیشنهادی