19:26 1401/11/12

 به گزارش مفتاح و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"رسول شفیع زاده"  ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: برنامه خدمات مردم یاری معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تمام ایام سال انجام می شود اما در هفته فراجا به صورت نمایان و مشهود است.

وی از کسب رتبه اول معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نظر اجرای طرح های خدمات مردم یاری خبر داد و افزود: در سال جاری 6 مرحله طرح خدمات مردم یاری اجرا و تیم های پزشکی این معاونت به روستاها و مناطق دور افتاده اطراف شهرستان های سمیرم، لنجان، فریدن و بُرخوار و همچنین 2 منطقه کم برخوردار ناصرخسرو و حصه در شهرستان اصفهان اعزام شدند.

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ویزیت رایگان پزشکان عمومی، ارجاع بیماران به مراکز درمانی، ارائه کمک های مالی، انجام خدمات دندانپزشکی رایگان، ویزیت پزشکان متخصص، توزیع بسته های بهداشتی، خدمات غربالگری شامل تست قند و فشارخون، خدمات پرستاری و روانشناسی از جمله مواردی بودند که در طرح خدمات مردم یاری این معاونت اجرا شدند.

سرهنگ شفیع زاده با بیان اینکه در مجموع بیش از 2 هزار نفر تحت پوشش این طرح ها قرار گرفتند گفت: الحمد الله همه مردم این مناطق از خدمات ارائه شده راضی بودند و ما هم افتخار می کنیم که در حد توان خود می توانیم به مردم کشورعزیزمان که دراصل صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند ارائه کنیم.

مقام انتظامی در خاتمه از اجرای طرح های خدمات مردم یاری معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: انشاء الله در صورت فراهم شدن شرایط لازم تیم های پزشکی و بهداشتی را به این مناطق اعزام کرده و خدمات لازم را به مردم این مناطق ارائه خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی