17:49 1400/10/08

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سید امیر سامع با اشاره به نیازمندی‌های اصفهان در مقابله با بحران‌ها اظهار کرد: در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل امکانات همه دستگاه‌ها را باید کنار هم بگذاریم، به عنوان مثال فضاهایی باید برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شود که متأسفانه اصفهان در این زمینه ضعف دارد.

 

وی با بیان اینکه سامانه‌های هشدار سریع در هنگام وقوع بحران، در برخی شهرهای کشور نصب شده است، گفت: اصفهان تاکنون از این ظرفیت بی‌بهره بوده است که باید این نیازمندی برای کلانشهر اصفهان تأمین شود.

 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تولید پسماندهای خطرناک توسط صنایع و بیمارستان‌ها گفت: سال قبل یک هزار میلیارد تومان بودجه ملی در این زمینه داشتیم که در سال‌های اخیر یک ریال هم از این بودجه نتوانستیم استفاده کنیم. در حالی که به برخی شهرها و استان‌ها مبالغ خوبی در این زمینه اختصاص داده شده است اما اصفهان از آن بی‌بهره است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت پسماند، پروژه هاضم بومی را می‌توانیم در اصفهان اجرا کنیم، گفت: این ظرفیت در اصفهان وجود دارد که با استفاده از ردیف‌های ملی این پروژه اجرا شود.

مطالب پیشنهادی